Joan Sastre va competir en el Campionat d’Espanya de Duatló

L'atleta cadet va obtindre la 25a posició de la seua categoria. La prova es va disputar dissabte passat a Avilés (Astúries). Xavi Cabanilles aconsegueix una espectacular marca de 6.11 en un control de 2.000 m. a València.
Joan Sastre, a Avilés.

Dissabte passat es va disputar a Avilés (Astúries) el Campionat d’Espanya de Duatló, amb vora 1.400 triatletes, dels quals 146 de la Comunitat Valenciana. El Club d’Atletisme Safor Teika va estar representat amb Joan Sastre, en categoria cadet.

El campionat va seguir estrictes mesures de seguretat sanitàries marcades pel protocol covid i hagué de realitzar-se en format de contrarrellotge individual. Les eixides eren cada 15 segons, sense que un atleta podera posar-se a roda de cap altre. Va constar d’un segment de carrera a peu (2 km), més 7 quilòmetres de ciclisme i un altre quilòmetre de carrera. Sastre, que és cadet de primer any i este era el seu primer nacional, va quedar en 25ª posició, amb un crono de 23:28. L’atleta va viatjar acompanyat pel seu entrenador, Carlos Ferrando.

Joan Sastre i el seu entrenador, Carlos Ferrando, a Avilés. A la dreta, Xavi Cabanilles a València (Foto J. Cloquell).

D’altra banda, Xavi Cabanilles (Sub12), també de l’escola de triatló, va disputar a València, a l’estadi del Túria, un control de 2.000 m.l. amb una espectacular marca de 6.11. A este control el club va desplaçar a prop de 60 joves.