José Marín, or amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya Cadet per Federacions

L’atleta va participar en els 5.000 metres marxa de l'esdeveniment, celebrat dissabte a Gijón. També va competir en disc Cynthia Gómez.
La selecció valenciana al complet.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Teika José Marín va aconseguir una medalla d’or amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet) en Edat Escolar per Federacions Autonòmiques celebrat dissabte a Gijón. L’equip masculí es va imposar a Madrid (segona) i Catalunya (tercera) i el femení va aconseguir el cinquè lloc, quedant-se a sis punts del podi.

Cynthia Gómez i José Marín a Gijón.

José Marín va participar en la prova dels 5.000 metres marxa, on va ser cinquè amb un crono de 24:46.64. També va competir una altra atleta del club ‘groguet’, Cynthia Gómez, en disc, quedant en desena posició amb un millor llançament de 28.45 metres.

D’altra banda, l’equip masculí Sub16 (Cadet) s’ha classificat per al Campionat d’Espanya, que se celebrarà el 21 d’octubre a València. Els atletes tornaran a la competició a finals d’este mes amb el cross i el 4 de novembre amb l’autonòmic de clubs Sub20 (Junior) en pista coberta.