El club va estar en la Run Càncer de Gandia, Corre-Camina de Benifairó i en la Volta pel Benicadell

En la cursa contra el càncer de Gandia, de 7 km, el primer a creuar la meta va ser Ausiàs Peiró, amb un crono de 25.19. David Ferrairó va ser tercer en categoria M50.
Ausiàs Peiró entra a meta a Gandia. / Foto: Àlex Oltra.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar diumenge en la Run Cáncer de Gandia, que es va celebrar en dues modalitats, una cursa de 7 km i una marxa no competitiva de 5 km. Pel que fa a la cursa, el guanyador va ser Ausias Peiró, amb un crono de 25.19. També van competir els ‘groguets’ Jesús Castellà, David Ferrairó (tercer en categoria M50 amb 29.20), Mabel Llopis i Sonia Flores.

David Ferrairó, tercer en categoria M50.

A més, el Safor va estar dissabte en la primera edició del Corre-Camina de Benifairó de la Valldigna, composada per una cursa i una marxa a peu. En la cursa, de 8 km, van estar Vicent Caudeli i José Vicente Mocholí, que van ser huitè i nové de la general, respectivament.

Caudeli i Mocholí en el Corre-Camina de Benifairó.

I diumenge es va disputar a Salem la XVII Volta pel Benicadell, on van estar Amparo Villar i Charo Pérez, que van ser segones en les categories Veteranes B i C, respectivament. A més, van competir en la prova de 15 km per la muntanya del Benicadell Rafa Tavallo, Pepe Canet, Paco Ferrer i Meritxel Costa.

Charo Pérez en el podi de Salem.

Amparo Villar en el podi de Salem.