El Safor estarà en el Campionat d’Espanya de Clubs Cadet amb el seu equip masculí

La competició se celebrarà dissabte la vesprada en la pista del riu Túria de València.
L’equip després del campionat de 2022 a Castelló.

El Club d’Atletisme Safor Teika participarà amb un equip masculí en el Campionat d’Espanya de Clubs Sub16 (Cadet) a l’Aire Lliure, que se celebrarà este dissabte a la vesprada en la pista del riu Túria, a València. El Safor s’enfrontarà en la Final A a set equips; CA Playas de Castelló, València CA, Atletisme Diànium, Atletismo Albacete, el madrileny AD Sprint, i els andalusos DelSur Coop. La Palma i Trops-Cueva de Nerja.

“L’any passat en esta mateixa competició, celebrada a Castelló, els xics van ser tercers, i este any van almenys amb la intenció de tornar a pujar al podi, encara que la categoria cadet sempre és imprevisible, però ja és un èxit classificar-se i estar entre els huit millors equips d’Espanya”, va valorar el director esportiu, David Melo.

L’equip ‘groguet’ estarà format per: Stivan Yordanov (100 m.l.), Santi Torrego (300 m.l.), Marc Grau (600 m.l.), Álex Sangil (cedit pel CA La Rabosa, en 1.000 m.l.), Xavi Cabanilles (3.000 m.l.), Jacobo Ramírez (1.500 metres obstacles), José Marín (5 km marxa), Carlos Fabra (100 m.t.), Joan Valero (cedit pel CA Els Sitges, en els 300 m.t.), Joel Biruk (cedit pel CA La Rabosa, en alçada), Hugo Arbona (perxa), Miguel Navarro (llargada), Carlos Fernández (triple), Alejandro Gálvez (Els Sitges, en pes), Miguel Gómez (Els Sitges, en disc), Guillem Sierra (javelina) i Daniel González, cedit pel CA La Rabosa, en martell.

En l’equip de relleus 4×100 estaran Stivan Yordanov, Miguel Navarro, Carlos Fernández, Hugo Arbona i Carlos Fabra com a reserva, i en el de 4×300 Xavi Cabanilles, Santi Torrego, Guillem Sierra, Carlos Fabra i Marc Grau com a reserva. Blai Sampablo serà reserva de relleus.