José Marín va ser el segon cadet en el Gran Premio Internacional Madrid Marcha LaLiga

El jove alzireny va fer un crono de 15.51 sobre una distància de 3 km en este míting, que va discórrer dilluns per la Gran Via madrilenya. El club també va estar en el Triatló Olímpic d'Alacant i en la cursa de Pedreguer.
José Marín a Madrid.

El jove marxador del CA Safor Teika José Marín va competir dilluns en la primera edició del Gran Premio Internacional Madrid Marcha LaLiga, amb un circuit per la Gran Via. Va ser segon en la seua categoria, cadet (Sub16), en la cursa de 3.000 metres (mixta), amb un crono de 15.51, a 36 segons del primer classificat. Per als absoluts la distància era de 10 km.

José Marín és d’Alzira i des de mitjans de 2021 pertany al CA Safor Teika. Amb ajuda dels pares, es desplaça dos dies per setmana a la pista de Gandia per a entrenar amb Pau Roig. Porta una gran temporada en marxa. El 30 de gener va acudir al Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques Sub16 i Sub20, a Lepe, on va ser bronze amb la selecció valenciana, i el 12è en la cursa, amb una marca de 26.26.

El 9 de març va ser primer en els 5km en l’autonòmic de clubs Sub20, tot i ser cadet de primer any, i també va ajudar l’equip amb un quart lloc en l’autonòmic de clubs absolut en la mateixa distància, el passat 7 de maig a Gandia. La propera cita serà el Campionat d’Espanya Sub16 de Marxa, a celebrar el 23 de juliol a Avilés, per al que té mínima.

D’altra banda, diversos corredors del club van estar en proves populars el passat cap de setmana. Diumenge es va celebrar el Triatló Olímpic d’Alacant, on van participar José Gómez, que va ser primer en la categoria de Veterans 2 i en l’autonòmic al grup d’edat 50-54; Charo Pérez, que també va pujar al podi com a tercera en l’autonòmic en el grup edat 50-54, i María Boscà, quarta en el grup d’edat 45-49.

A més, nombrosos ‘groguets’ continuen enrolats en el Circuit a Peu de la Marina Alta, i dissabte sis van complir amb la carrera de Pedreguer; Teresa Poquet, que va pujar al podi com a segona de Veteranas C, a més de Luis Villacañas, Joaquín Sesé, Daniel Palomino, Miquel Sampablo i Mónica Puig.

José Gómez, Charo Pérez i Maria Boscà a Alacant.