Les xiques competeixen este dissabte en el Campionat d’Espanya de Clubs Junior

L'esdeveniment se celebra a l'estadi de Vallehermoso a Madrid, on es reuniran els huit millors clubs de la categoria.
Equip femení Sub20.

El Club d’Atletisme Safor Teika ha aconseguit classificar per segon any consecutiu al seu equip femení en la final A del Campionat d’Espanya de Clubs Sub20 (Junior). La competició, que es disputa a una atleta per prova, es celebrá a Madrid este dissabte a la vesprada. Les xiques del CA Safor Teika s’enfrontaran als millors equips Sub20 del panorama nacional; el CA Playas de Castelló, el CA València, Cueva de Nerja, Adhara Lleida, Grupompleo Pamplona, AD Marathon de Madrid, y el Image FDR de Burgos.

«L’objectiu és agafar experiència en este tipus de campionats, i foguejar-se davant de les millors atletes, ja que estar en esta final es pot considerar tot un èxit de l’escola base del CA Safor Teika», va comentar el director esportiu del club, David Melo.

Per l’entitat ‘grogueta’ participaran: Binta Kelle (100 m.l), Sara Gregori (200 m.l.), María Martínez (400 m.l), Neus Sansaloni (800 m.l.), Paula Maiques (1500 m.l), Carla Breco (3000 m.l), Claudia Casanova (2000 m.obstacles), Belén Sospedra (100 m.t), Iris Estruch ( 400 m.t), Laura Sanchis (llargada), Claudia Martínez (triple salt), Irene Escrivà (perxa), Sofia Rchi (alçada), Mar Olvera (martell), Marta Alonso (disc), Alejandra Álvarez (javelina), Irene González (pes), Ángela Casanova (5 km marxa), el relleu 4×100 estarà format per Almudena de Quero, Binta Kelle, Andrea Calabria i Nayara Vila, mentre que el relleu 4×400 estarà format per Belén Sospedra, Neus Sansaloni, Beatriz Frasquet i Lisaura Aguilera. Viatjaran com a tècnics de l’equip David Melo, Pau Roig i José Miguel Barrios.