Laura Castillo aconsegueix un bronze en els 200 m.l. en el Campionat d’Espanya Individual Promesa en Pista Coberta

El club “groguet” va competir amb 12 atletes en esta prova, celebrada el passat cap de setmana a Antequera. Places de finalista per a Irene González (pes), Ariana Gómez (alçada), David Fernández (llargada) i María Castellanos en heptatló.
Grup d’atletes a Antequera.

El Club d’Atletisme Safor Teika va competir amb 12 atletes en el Campionat d’Espanya Individual Sub23 (Promesa) en Pista Coberta, que es va disputar el cap de setmana passat a Antequera. En la cita cal destacar la medalla de bronze per a Laura Castillo en els 200 m.l. i quatre places de finalistes per a Irene González, Ariana Gómez, David Fernández i María Castellanos.

Laura Castillo, preparada conjuntament per Nayade Luján i Rubén Ortiz a València, va aconseguir pujar al tercer lloc del calaix nacional amb una millor marca personal de 24.09, per darrere de Lucía Carrillo, del Puma Running, que va ser or amb 23.44, i Esperança Caldera, del València C.A., que va ser plata amb 23.46.

Castillo va quallar un excel·lent campionat, on es va imposar en les tres curses que va disputar. Va vèncer la seua eliminatòria amb 24.87, va guanyar la seua semifinal amb 24.30, i es va imposar en la Final B amb el millor registre personal de 24.09. La seua propera cita serà el Campionat d’Espanya Absolut, d’ací a quinze dies a Ourense.

Laura Castillo, en el centre, amb els seus entrenadors.

D’altra banda, el club va aconseguir quatre places de finalista, que es consideren dins dels 8 primers classificats de cada prova. Irene González va ser cinquena en llançament de pes amb una millor marca personal de 12.21, Ariana Gómez va ser sisena en alçada amb un millor salt de 1.60, David Férnandez va ser setè en la final de llargada amb un salt de 7.20, el seu millor registre fins ara, i María Castellanos completava l’heptatló amb una millor marca personal de 3.482 punts que li atorgaven una altra plaça de finalista en ser setena classificada.

Van completar la participació “grogueta” Joel Camarena, Borja Ortiz i Neus Sansaloni en els 1.500 metres llisos, que es van quedar en semifinals; Iris Soler, que va arribar fins a semifinals dels 200 metres llisos, a l’igual que Paula Sierra en els 60 metres llisos després de superar les rondes eliminatòries, i Antonio Justel, que va participar en les eliminatòries dels 200 metres llisos. Javier García no va poder participar en els 60 metres tanques en lesionar-se durant l’escalfament de les rondes eliminatòries.

Els quatre finalistes.