Laura Sanchis, rècord absolut del club en llargada amb 5,66 metres

La marca la va fer dissabte passat en un control de salts a Castelló. Una desena d'atletes es va desplaçar a La Nucia per a un altre control de carreres.
Laura Sanchis, en una imatge d’arxiu.

La pista d’atletisme de Gaetà Huguet, a Castelló, va acollir dissabte passat el Critèrium Autonòmic Sub18 (Juvenil) de Salts, un control de marques on van participar diversos atletes del CA Safor Teika. Cal destacar l’actuació de Laura Sachis, que va ser primera en llargada amb un salt de 5,66 metres. Esta marca també suposa rècord femení de club, tant en les categories juvenil i júnior com absoluta. Sanchis també va competir en la prova de triple salt, on va ser segona amb 10,76 metres.

També van participar Aitana Ferrairó (triple salt i llargada), Andreu Almenar (triple salt), Silvia García-Gasulla i Isabel Lozano en perxa, i Miriam Vercher en triple salt.

A més, a La Nucia (Alacant) es va celebrar dissabte el Critèrium Autonòmic Sub18 (Juvenil) de Carreres, un altre control on van prendre part una desena d’atletes cadets i juvenils: Ángel Alemany (60 m.l.); Jeremy Fernández (60 m.t.); Camila Estrebou (60 m.l.); Binta Kelle Watt, Carla Pons i Rosa Sánchez en els 60 m.l. i 200; Claudia Alriós (60 m.t.) i Andrea Calàbria (60 m.l.).