Claudia Martínez queda quarta d’Espanya júnior en triple salt

El campionat, en pista coberta, es va disputar el passat cap de setmana a Antequera (Màlaga). Empar Vizcaíno va disputar a Dos Hermanas (Sevilla) un Campionat d'Espanya de Cross organitzat per la FEDDI, on va ser tercera en la cursa de 3.000 metres.
Iván Martínez i Claudia Martínez, a Antequera.

L’atleta Claudia Martínez, del CA Safor Teika, va ser quarta en la final de triple salt en el Campionat d’Espanya Individual Sub20 (Junior) en Pista Coberta, que es va disputar el passat cap de setmana a Antequera (Màlaga). Martínez es va quedar a només set centímetres de el bronze, amb un salt de 12.18 metres.

Este registre també suposa rècord Sub20 i absolut en la història de club ‘groguet’ en triple salt femení. Tot i que encara no s’ha penjat una medalla en un nacional, Claudia Martínez, entrenada per Iván Martínez, és un exemple de perseverança, donat que any rere any continua classificant-se per a la màxima cita de la seua categoria.

A l’octubre, en el Campionat d’Espanya Sub18 (Juvenil) a l’Aire Lliure, a Tarragona, Martínez va ser quarta en triple salt, a tan sols un centímetre de el bronze, amb 12,17. En pista coberta, en el nacional celebrat a València al març, abans del confinament, va ser setena d’Espanya en triple (11,97 m.) i cinquena en llargada.

Empar Vizcaíno.

D’altra banda, el passat dissabte, 6 de març, la Federació Espanyola d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (FEDDI) va organitzar a Dos Hermanas (Sevilla) un Campionat d’Espanya de Camp a través. En este esdeveniment Empar Vizcaíno va aconseguir una medalla de bronze en categoria absoluta en la cursa de 3.000 metres, amb un temps de 12:48.

La jove va representar a la Comunitat Valenciana amb el Club Atletisme Torrent, encara que també té llicència autonòmica amb el Safor i entrena diàriament a l’escola d’atletisme amb el grup d’Andrés Dénia.