Gisela Lucas participa en l’acte +En Meta de Teika i Marató València

La corredora popular del club va estar dissabte a l'esdeveniment amb motiu del 8M per a recordar la necessària presència de la dona en l'esport.
Dones participants en l’acte dissabte passat a València.

El passat dissabte, 6 de març, en els dies previs al 8 de març, Dia Internacional de la Dona, dones protagonistes de la iniciativa + En Meta, que impulsen la Marató València Trinidad Alfonso EDP i l’empresa de vending Teika, es van citar a l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i de les Ciències per a recordar la necessària presència de la dona en l’esport.

Totes elles van posar en valor la capacitat que les dones tenen per aconseguir el repte que es proposen, incloses les curses de mitjana i llarga distància, amb l’objectiu de ser cada vegada més corredores en meta, i es van sumar a la iniciativa que ha impulsat la Fundació Trinidad Alfonso per al 8M amb el lema «La igualtat s’entrena cada dia». Entre elles va estar la corredora popular del CA Safor Teika Gisela Lucas.

Gisela Lucas, a la dreta, en carrera.

La campanya + En Meta es va posar en marxa fa més d’un any, i fins ara s’han realitzat diverses accions, com ara la difusió de missatges d’empoderament a través dels gots de cafè que subministren les màquines de Teika, així com en els laterals de les pròpies màquines, o la secció «A córrer Dones», al programa ‘A córrer’, d’À Punt, que condueix Xavi Blasco.

Puri Naya, dircom de Teika, i Gisela Lucas.