L’equip femení cadet competeix este dissabte en el Campionat d’Espanya per Clubs

La final, que se celebra a Castelló, serà l’última competició oficial de la temporada 2020 per al club ‘groguet’.
Equip cadet femení del CA Safor Teika a l’octubre de 2019, quan va disputar el nacional a l’aire lliure, a Castelló.

El CA Safor Teika competeix amb el seu equip femení Sub16 (Cadet) este dissabte en el Campionat d’Espanya per Clubs en esta categoria, com és habitual, seguint el protocol anticoronavirus de la federació, sense públic i amb estrictes mesures de seguretat. La final femenina se celebra a Castelló i la masculina a Madrid.

L’equip és el següent: Binta Kelle Watt (100 m.l.), María Martínez (CA Guadassuar, 300 m.l.), Alicia Crespo (600 m.l.), Paula Mahiques (CA La Rabosa, 1.000 m.l.), Rosa Sais (CA Guadassuar, 3.000 m.l.), Elena Martínez (100 m.t.), Sara Gregori (300 mv), Olivia Burgess (1.500 m. obs.), Mireia Tudela (CA Guadassuar, alçada), Irene Escrivà (perxa), Mireia Pérez (llargada), Miriam Vercher (triple salt), Joana Escriva (pes), Mireia Escrivà (CC El Garbí, martell), Carmen Escrihuela (disc), Alejandra Álvarez (javelina) i Ángela Casanova, en marxa.

El combinat de rellevistes 4×100 m. estarà format per Binta Kelle Watt, Alejandra Álvarez, Elena Martínez i Mireia Pérez; i en el de 4×300 m. estaran María Martínez (CA Guadassuar), Sara Gregori, Alicia Crespo i Sara Mascarell. Les atletes estaran acompanyades pels entrenadors Pepe Clavier, Pau Roig, Iván Martínez, David Melo i Andrés Dénia.

Tant en el nacional baix sostre d’esta temporada, disputat el passat mes de gener a Saragossa, com a l’aire lliure, a l’octubre de l’any passat, també a Castelló, les xiques van ser setenes. Es tracta de l’última competició de la temporada 2020 en la qual estarà present el club ‘groguet’. El Safor ja està treballant en la temporada de 2021. Per equips, els xics competiran en Primera Divisió i les xiques, en Segona.