Angels Optics es converteix en un dels patrocinadors principals del Club d’Atletisme Safor Teika

El president de l’entitat ‘grogueta’, Vicent Boscà, i la gerent de el grup Angels Vision, Marian Martson, van signar recentment a Gandia el conveni de patrocini.
Vicent Boscà i Lidia Balada, del CA Safor, i Ician Arjonilla i Marian Martson, del grup Angels Vision.

L’empresa Angels Optics, divisió d’òptiques del grup Angels Vision, s’ha convertit en un dels patrocinadors principals del Club d’Atletisme Safor Teika. La signatura del conveni de patrocini va tindre lloc fa uns dies a les oficines de l’empresa, a Gandia, amb la presència, per una banda, de Vicent Boscà i Lidia Balada, president i gestora esportiva de l’entitat ‘grogueta’, i de Marian Martson i Ician Arjonilla, gerent i director de botigues d’Angels Optics, respectivament.

Marian Martson, Ician Arjonilla i Vicent Boscà.

L’acord deixa la porta oberta a una col·laboració més estreta en el futur. El logotip d’Angels Optics ja llueix en part de l’equipació dels socis de club. Vicent Boscà va agrair la implicació de l’empresa amb l’atletisme gandià i confia en què este suport també repercutisca positivament en la marca d’òptiques.

«Cada vegada són més els atletes i triatletes del nostre club que passegen el nom de la ciutat i dels ‘sponsors’ en campionats d’Espanya, i a això cal sumar als centenars de corredors populars que, en condicions normals, participen cada cap de setmana en curses de la comarca i per tota la geografia espanyola», va assenyalar Boscà.

Per la seua banda, Ician Arjonilla va apuntar que els valors de l’atletisme «encaixen perfectament amb els de la nostra empresa», i va explicar que la iniciativa entronca en la línia marcada per la companyia d’involucrar-se amb l’esport gandià, i especialment el més punter, ja que el grup Angels Vision també patrocina al primer equip de l’Units pel Bàsquet Gandia, en bàsquet, i a l’acadèmia del CF Gandia, amb 450 alumnes, en el cas del futbol.

El grup Angels Vision representa un nou mètode de fer òptica, de la factoria a l’òptica, fabricant i distribuint ulleres graduades i de sol, directament al client, cosa que els permet oferir millors preus. Es tracta d’un sistema únic a Espanya, ja que uneix la presència «on line» amb les botigues físiques. Ofereix primeres marques internacionals en ulleres graduades, de sol, esportives i lents de contacte, així com solucions auditives. Treballa amb la millor lent del mercat, d’enginyeria alemanya i de fàcil adaptació, i a això s’uneix el seu gran equip de professionals.