L’EQUIP FEMENÍ DEL C.A SAFOR DELIKIA SPORT PARTICIPA A LA FASE D’ASCENS A 1º DIVISIÓ NACIONAL A CACERES.

Equips absoluts del Safor Delikia en Castelló el pasat 7 de Maig.

Fins Càceres es desplaçarà l’equip femení del C.A. Safor Delikia Sport per disputar l’octogonal d’ascens a primera divisió de diumenge al matí. Les xiques del Delikia s’enfrontaran a les gallegues del Pontevedra i del ADAS Proinor d’Orense, a les Asturianes del Gijón atletisme, a les andaluses del Bahia Algesires i del Cliniques Rincon Vélez (Màlaga), a les basques del Sekulebedarra Kirol Kluba i l’equip local i organitzador, el Perceiana Extremadura.

Del octogonal només els dos primers equips ascendiran a 1º Divisió, que és la categoria de plata de l’atletisme espanyol, després de la Divisió d’Honor. Els equips favorits són els dos equips gallecs, el Pontevedra i el ADAS d’Orense per a ocupar aquestes dues places de l’ascens, mentre que les xiques del Delikia lluitaran per fer un bon paper sabent que parteixen en vuitè lloc.

Per al director tècnic del Club, David Melo, el fet d’estar present en aquesta fase d’ascens es pot considerar tot un èxit, ja que hi ha hagut molt nivell per accedir a l’octogonal aquest any. «En temporades anteriors amb el nostre equip es podria pensar en un ascens, però el nivell aquest any ha estat molt alt, el objectiu de la temporada era estar presents a la final d’ascens, i això ja ho hem aconseguit».

Per a Melo, el objectiu del equip és agafar experiència per a les futures temporades, «L’equip està format per moltes atletes encara en categoria cadet i juvenil, i aquesta competició de ben segur serà una experiència molt positiva de cara al futur». El Club alinearà el millor equip possible, tot i tenir diverses baixes importants com són la fondista Neus Mas, la velocista Alessandra Forlino o la llançadora Noelia Borras. «Anem amb molta il·lusió en aquesta primera experiència, sabent que ens anem a enfrontar a equips molt més forts que nosaltres i amb mes experiència, però segur que les nostres atletes van a donar-ho tot» va matisar Melo.

Així doncs aquest serà l’equip que presente el C.A. Safor Delikia en competició:

• 100 m.l .: Mar Giner
  • 200 m.l .: Maria Evangelista
  • 400 m.l .: Núria Perez
  • 800 m.l .: Lucia Rico
  • 1500 m.l .: Irene Llario
  • 3000 m.l .: Davinia Albinyana
  • 3000 m.obstaculos: Carla De Tena
  • 100 m.v .: Andrea Castelló
  • 400 m.v .: Amor Santos
  • Alçada: Blanca Peris
  • Perxa: Maria Perez
  • Triple: Sara Segura
  • Longitud: Neus Juan
  • Javelina: Neus Giner
  • Martell: Paola Mendez
  • Pes: Núria Melgarejo
  • Disc: Carla Cea
  • 5 km Marxa: Amparo Villar
  • 4×100: Eva Estruch, Maria Evangelista, Cristina Segura i Alexia Pedros
  • 4×400: Mar Rodriguez, Marta Pla, Carla De Tena i Andrea Castelló

Viatjaran amb l’equip dels entrenadors  Miguel Ángel Soler, Jose Ignacio Clavier i David Melo.