LES XIQUES DEL C.A SAFOR DELIKIA SPORT SÓN VUITENES EN EL SEU RETORN A UNA PROMOCIÓ D’ASCENS.

La competició es va disputar a Càceres.
Equip femeni i técnics desplaçats a Càceres

Les xiques del C.A. Safor Delikia Sport van ser vuitenes en el seu retorn a una promoció d’ascens a nivell absolut després de 24 anys d’absència. Un total de 8 conjunts de tot el panorama nacional havien aconseguit la classificació per al octogonal d’ascens a 1º Divisió,que es disputava a Càceres, en el qual aconseguia l’ascens la Societat Gimnàstica Pontevedra i l’equip local el Perceiana Extremadura que feia bo el «factor camp «per imposar-se a equips a priori favorits com el ADAS d’Orense o el Bahia Algesires.

L’equip femení de l’entitat saforense no va poder evitar l’últim lloc de la classificació,a pesar de que  l’equip va donar el 100%, en una competició amb un alt nivell de marques i on l’equip del Delikia presentava a moltes atletes cadets i juvenils a les seves files, el que de ben segur aquesta competició haurà estat una bona experiència de cara al futur.

Destacar de nou l’actuació de Davinia Albinyana, capitana de l’equip, que aconseguia la 2º plaça en la prova dels 3000 metres llisos, i el tercer lloc de la jove Blanca Peris que amb tan sols 13 anys aconseguia una molt meritòria 3º plaça en salt d’alçada.

L’actuació de l’equip va ser la següent:

• 100 m.l: Mar Giner
  • 200 m.l .: Maria Evangelista
  • 400 m.l .: Núria Perez
  • 800 m.l .: Lucia Rico
  • 1500 m.l .: Irene Llario
  • 3000 m.l .: Davinia Albinyana
  • 3000 m.obstacles: Carla De Tena
  • 100 m.tanques: Andrea Castelló
  • 400 m.tanques: Amor Santos
  • Alçada: Blanca Peris
  • Pèrxa: Maria Perez
  • Llargada: Neus Juan
  • Triple: Sara Segura
  • Pes: Núria Melgarejo
  • Disc: Carla Cea
  • Martell: Paola Yuliana Mendez
  • Javelina: Neus Giner
  • 5 km Marxa: Amparo Villar
  • 4×100: Eva Estruch, Maria Evangelista, Cristina Segura i Alexia Pedros (5º)
  • 4×400: Marta Pla, Andrea Castelló, Mar Rodriguez, Carla De Tena (6º)

També van viatjar amb l’equip fins a Càceres els entrenadors del Club: Miguel Angel Soler, Jose Ignacio Clavier i David Melo.

Enhorabona xiques, l´any que be mes i millor!!!!

Resultats