L’equip masculí disputa este diumenge la segona jornada del Campionat d’Espanya de Clubs

La trobada, dins de la Liga Joma, tindrà lloc a Valladolid. A més del Safor es donaran cita el RC Celta de Vigo, Hinaco Monzón i CA Valladolid. Uns altres atletes ‘groguets’ estaran diumenge en un control provincial de marques, a Gandia, i en el campionat provincial individual infantil, a València.

Els atletes del Club d’Atletisme Safor Teika es preparen per a les competicions d’este cap de setmana. La cita més destacada és la segona jornada de la Liga Joma, de Primera Divisió, on participa l’equip masculí. Tindrà lloc diumenge al matí a Valladolid, i a més del Safor s’enfrontaran el RC Celta de Vigo (que va guanyar la seua trobada en l’anterior jornada), Hinaco Monzón (de Saragossa) i el CA Valladolid, emmarcats en la Trobada III del Campionat d’Espanya de Clubs.

El director esportiu del club, David Melo, assenyala que el Safor busca, almenys, revalidar la segona posició que va aconseguir en la primera jornada, el 24 d’abril a Elx, «ja que això ens classificaria automàticament per a disputar la final, prevista per al 12 de juny, i ens ficaria en l’octogonal d’ascens».

Els atletes inscrits són: Daniel Lusilla i Bernat Pérez (100 ml), David Concejo i José Giner (200 ml), Jorge Boscà i Víctor García (400 ml), Fran Vilches i Josuer Rosero (800 ml), Antonio Aparicio i Borja Ortega (1.500 ml), Javier Polo i Gero Estarlich (3.000 ml), Sergio Argul i Abdelhafid Said (3.000 m.obst), Alberto de Oliveira i Iván Duarte (llargada), De Oliveira i Yago de la Fuente (triple salt), Raúl Bellón i Jordi Miret (alçada), Sergio Moratalla i Víctor Moratalla (perxa), Rubén Mayor i Daniel Mayor (pes), Antonio Montalva i Alioune Ndiaye (javelina), Óscar Gimeno i Daniel Mayor (martell), Rubén Mayor i Dian Iskrenov (disc), Joan Villaroya i Francisco Sospedra (5 km marxa). El reserva de l’equip serà Víctor Leca. L’equip 4×100 estarà format per Daniel Lusilla, Víctor García, David Concejo, i José Giner, i Bernat Pérez com a reserva. En l’equip de relleus 4×400 estaran Fran Vilches, Josuer Rosero, Joan Cloquell i Jorge Boscà, i Alejandro Martínez com a reserva.

L’expedició, formada per atletes i entrenadors, eixirà dissabte a la vesprada de Gandia amb autobús i farà nit a Valladolid. Alguns d’ells van participar en l’autonòmic absolut de clubs, dissabte passat a Gandia, on es va aconseguir una quarta posició. Els resultats es podran seguir en directe per internet a la ‘web’ de la RFEA.

D’altra banda, el gruix d’atletes ‘groguets’, aquells que no van a Valladolid, estarà en un control provincial de marques, diumenge a Gandia. I també diumenge però a València, a l’estadi del Túria, es disputa el Campionat Provincial Individual Sub14 (Infantil), on hi haurà una trentena d’esportistes del club.

RESULTATS EN DIRECTE EN ESTE ENLLAÇ.