Tercera plaça per als xics i quarta per a les xiques en el provincial cadet per equips

La prova es va disputar dissabte passat a la pista d'atletisme de Torrent. El club va organitzar dissabte una nova jornada escolar a Gandia on van participar 120 joves.
Els xics, amb el trofeu del tercer lloc, en el provincial cadet de València.

El Club d’Atletisme Safor Teika va ser tercer amb el seu equip masculí, i quart amb el femení, en el Campionat Provincial per Equips Sub16 (Cadet) a l’Aire Lliure, celebrat dissabte passat a Torrent. En xics els ‘groguets’ es van mesurar al València Esports (primers), CA Torrent (segons) i CA Els Sitges, que van ser quarts. En xiques van competir contra el València Esports (primeres), CA Sprint Montcada (segones), CA Torrent (terceres), CA Els Sitges (cinquenes), CA La Valldigna (sisenes) i CA Algemesí.

Respecte dels xics, va ser primer en la seua prova Adrián Pérez, en javelina, que també va ser segon en els 5.000 m marxa. Van quedar segons Salvador Escrivà (300 m.l.), Pablo Morant (600 m.l.), i Alejandro Todolí, en 3.000 m.l. Van ser tercers Facundo Vitola (100 m.l.), Xavi Martos (alçada) i Mark Van Zomeren, en llargada i triple salt. També van participar Laertes Peña (100 m.l. i 100 m.t.), Facundo Vitola (300 m.t.), Alejandro Todolí (pes), Salvador Escrivà (disc), l’equip 4×100, format per Laertes Peña, Facundo Vitola, Xavi Martos i Salvador Escrivà; i l’equip 4×300, amb Adrián Pérez, Pablo Morant, Alejandro Todolí i Mark Van Zomeren.

Equip femení en el provincial cadet de València.

En el combinat femení va guanyar la seua prova Julia Estruch (1.000 m.l.). Van ser segones Sara Gregori (300 m.l.), Ariadna Gil (perxa), Mireia Pérez, en llargada, i l’equip 4×300, format per Iris Estruch, Julia Estruch, Sara Estevan i Sara Gregori. Van quedar terceres Merce Vitoria (600 m.l.), Olga Moratal (3.000 m.l.) i Claudia Alriols (100 m.t.).

També van participar Camila Estrebou (100 ml), Silvia García-Gasulla (100 ml), Alba Gantes (300 ml), Sara Estevan (300 ml), Raquel Ibáñez (100 mt), Iris Estruch (300 mt), Paula Sevilla (300 mv), Blanca Esteve (alçada i 3.000 m marxa), Mireia Pérez (triple salt), Nerea Valera (pes i javelina) i María Fernández, en disc i martell. L’equip 4×100 va estar format per Claudia Alriols, Merce Vitoria, Paula Sevilla i Silvia García-Gasulla.

Alevins en la jornada escolar de Gandia.

Jornada escolar
D’altra banda, el club va organitzar dissabte al matí una jornada escolar a la pista de Gandia, una nova cita amb col·legis i clubs de la comarca després del cross escolar del dissabte anterior. Van acudir uns 120 joves, que van competir baix el protocol anticovid i controlats pels monitors i voluntaris de club.

Van guanyar les seues proves, en la modalitat de clubs, els infantils Esteban Fuster (CC El Garbí) i Salima Sibari (CA Safor Teika) a 80 m.l; els infantils Esteban Fuster i Sofía Fuster (tots dos de CC El Garbí) en llargada; els alevins Pedro Pérez (CA Safor Teika) i Àngels Ferrando (CA La Valldigna) a 500 m.l.; els alevins Dídac Borràs i Àngels Ferrando (tots dos del CA La Valldigna) en llargada, i els benjamins Boyan Lyudov (CE Corriol) i Llum Palomares (CA La Valldigna) en proves combinades. En col·legis, els alevins Eric Soler i Carmen Bañuls en els 500 m.l.; i els alevins Kike Cardona i Carmen Bañuls (tots ells del Gregori Mayans) en llargada.

MEDALLISTES EN LA JORNADA ESCOLAR: