Les xiques cadet aconsegueixen una cinquena plaça en el seu debut en un campionat d’Espanya de pista coberta

La prova es va celebrar diumenge passat a Saragossa.
Les atletes cadets del CA Safor amb els seus entrenadors a la pista de Saragossa, diumenge passat.

Les xiques cadet (U16) del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van aconseguir una meritòria cinquena plaça en el XI Campionat d’Espanya de Clubs en Pista Coberta, que es va celebrar diumenge passat a Saragossa. Les xiques, que competien per primera vegada en un campionat d’Espanya en pista coberta, es quedaren a només 3,5 punts de pujar al podi.

Així, a la final femenina les vencedores van ser les atletes del Puentecillas Palencia, amb 71 punts, seguides del CA Playas de Castelló (67), el València Esports (54), AD Marathon (53) i les gandianes, amb 50,5. La classificació la completaren el Alcampo Scorpio 71 (46.5), AA Catalunya (46) i l’Hinaco Monzón, amb 44 punts.

El director esportiu del club, David Melo, va valorar el resultat aconseguit per les xiques: “Més no es podia demanar, els equips que s’han situat per davant són vertaders transatlàntics, els millors d’Espanya, si bé el Palència va donar la sorpresa, tot i que els palentins tenen una gran escola i treballen molt bé la base; això també ho estem fent al CA Safor, i ja comencem a arreplegar els fruits”.

Pel que fa a les posicions, va quedar segona Neus Sansaloni en els 1.000 m.l. amb 3:17.87, i van ser terceres Laura Sanchis en llargada amb 4.87 m i Aitana Ferrairó en triple salt amb 10.71 m. També van participar Binta Kelle Watt (60 m.), Alicia Crespo (600 m.), Olivia Burgess (3.000 ml), Nayara Vila (alçada), Marta Pérez (perxa), Joana Escrivà (pes), Lisaura Marina Aguilera (300 m.l.), Belén Sospedra (60 m.t.), i l’equip de relleus format per Aguilera, Lucía Iranzo, Alicia Crespo i Judit Blasco. Les atletes van estar acompanyades a la capital aragonesa pel responsable de la categoria U16, Iván Martínez, junt amb els entrenadors Bea Bosch, Pepe Clavier, Andreu Bertomeu i José Miguel Barrios.