Jesús Gomar guanya la Volta a Peu a Benirredrà

Els corredors del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport no van faltar a la seua cita amb l’última prova puntuable del II Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, la Volta a Peu a Benirredrà, que es va celebrar diumenge passat. Va destacar la victòria absoluta de Jesús Gomar, qui va completar els 8.900 metres en 29:01. En total hi hagué 53 corredors “groguets”. Uns altres podis per categories van ser els de Salva Gomar (3r en Sènior i quart en la general masculina amb 30:11) i Mónica Mahiques, primera en Veteranes C amb 39:10.


D’altra banda, després de les carreres disputades ja es coneixen els vencedors del circuit, on el club “groguet” ha fet doblet: Karem Faus lidera la classificació femenina i la categoria de Veteranes A, i Salva Gomar la general masculina i la categoria Sènior. El club també aconsegueix la primera plaça en la modalitat per equips femenina, que es va crear en esta edició, i en la masculina queda en la tercera posició.


A més, els corredors “groguets” estan en el podi de les següents categories del circuit: Marta Tarrasó (2a en Sènior), Suni Perales (1a en Veteranes C), Alfredo Matoses (2n en Veterans D) i David Ferrairó, 3r en Veterans D. La gala de lliurament de premis serà el proper divendres, 15 de febrer, a les 20.30 hores en l’Ajuntament de Beniarjó.





