Les xiques del club continuaran en Segona Divisió la pròxima temporada

L'equip femení va quedar setè en l'eliminatòria disputada diumenge passat a Valladolid. Mar Morant i Pilar Vázquez van guanyar les seues proves en disc i 3.000 metres obstacles.
Les xiques i els seus entrenadors, diumenge passat a Valladolid.

L’equip femení del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport continuarà la pròxima temporada en Segona Divisió. Les xiques van participar diumenge passat en la fase d’ascens a Primera, que es va disputar a Valladolid, però es s’haveren de conformar amb un setè lloc en un esdeveniment amb molt de nivell. Les atletes es van enfrontar en l’octogonal al Lleida UA, AD Sprint, AD Gijón Atletismo, Universidad Estadio Gijón, Puentecillas Palencia, Perceiana-Extremadura i At. Intec-Zoiti.

«Sempre anem amb la il·lusió d’estar més amunt, però cal reconèixer que el nostre equip és molt jove i ens enfrontem a altres amb més pressupost i atletes sènior», va assenyalar el director tècnic del club, David Melo, qui va destacar, però, el fet que este era el tercer any seguit que les xiques disputen l’eliminatòria. «Els dos últims van ser huitenes i esta vegada han millorat un lloc, sent setenes». Destacaren les atletes que van guanyar les seues proves; Mar Morant, en disc (1 kg), amb un llançament de 49.77 metres, i Pilar Vázquez, en els 3.000 metres obstacles, amb un registre de 10:49.57.

David Melo confia en què l’equip anirà polint aspectes amb el temps, «i de segur que seguirem lluitant per ser-hi a les pròximes temporades amb l’objectiu que el CA Safor arribe a Primera Divisió tant en categoria femenina com en masculina».