Lliga de Clubs Caixa Popular de Triatló, l’equip femení a un pas de fer història

tri_deniaEl proper diumenge, amb el Triatló de Burriana finalitza la LLiga de Clubs de Triatló «Caixa Popular», on l’ equip femení del C.A. Safor Delikia pot proclamar-se guanyador d’aquesta competició que està composada per dos duatlons: Picanya i Picassent i de tres triatlons: Gandia, Betera i Burriana. En aquests moments a falta de disputar-se la prova de Burriana, les xiques del Safor van liders amb 4 punts de ventaja sobre el segon clasificat, el Tri-Puçol i 6 sobre el tercer l’ Inelec-Triatló Sueca. Una primera o segona posició donaria automàticament el títol a les nostres xiques. L’equip que defensarà els colors del Safor el diumenge a Burriana estarà conformat per: Pilar Martí, Karem Faus, Alejandra Brea, Silvia Valero i Arantxa Rodríguez.