Mar Morant aconsegueix una mínima nacional absoluta en llançament de disc

L'atleta i entrenadora del club 'groguet' va aconseguir la marca, 47,28 metres, al control de llançaments llargs que va tindre lloc dissabte passat a Alacant. En martell van oferir bones sensacions el juvenil Óscar Gimeno (44,20 m) i el júnior Arturo Climent, amb 43,19 m.
Mar Morant posa amb el disc en el control d'Alacant, dissabte passat.
Mar Morant posa amb el disc en el control d’Alacant, dissabte passat.

Dissabte passat es va disputar a Alacant el Campionat Provincial de Llançaments Llargs i un control absolut, este últim per a la resta d’atletes de fora de la província, amb les proves de martell, disc i javelina. En el control va destacar l’actuació de l’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Mar Morant en disc, donat que amb un llançament de 47,28 metres va superar la mínima per a participar al Campionat d’Espanya Absolut que es disputarà a Getafe els propers dies 21 i 22 de juliol.

A més, la marca va suposar un nou rècord per al club «groguet», que també ostentava ella mateixa en la seua modalitat, amb 46,08 metres en un campionat de Salamanca el passat 11 de juny de 2017. Morant va fer este bon registre en la seua primera competició de la temporada, i fins i tot va superar la marca mínima en tres dels sis intents. L’atleta és a més entrenadora a l’escola del club, on dirigeix als xics i xiques cadets (U16). En el mateix control d’Alacant també van participar en martell Óscar Gimeno (U18), qui va fer un llançament de 44,20 metres, i Arturo Climent (U20), amb una marca de 43,19 metres. Tots dos es van acostar a les marques de la temporada i van oferir bones sensacions.