MARIA EVANGELISTA I ALEJANDRO MARTINEZ, SEMIFINALISTES AL CAMPIONAT D’ESPANYA CADET

El Campionat es va disputar a Huelva.
Alejandro Martinez i Maria Evangelista, junt al seu entrenador, David Melo

El Club Atletisme Safor Delikia va ser present al Campionat d’Espanya Cadet disputat aquest cap de setmana a Huelva.

Dos eren els atletes que havien aconseguit les mínimes de participació, els velocistes Maria Evangelista i Alejandro Martinez.

Maria disputava els 100 metres llisos. En les sèries eliminatòries de dissabte al matí, aconseguia classificar-se 3º de la seva sèrie, amb una millor marca personal de 12.79, que és al seu torn record de l’escola.Per la vesprada va disputar les semifinals, classificant-se 8º de la seva semifinal, encara que l’excessiu vent contrari (-1.9) li van impedir millorar el seu registre del matí, fent 13.18.

Destacada actuació d’aquesta jove velocista, que en el seu primer any a la categoria cadet, ha aconseguit estar present tant en els nacionals d’hivern com en els d’estiu, i les marques aconseguides aquest any, tant en 60 ml com 100 m.l. li auguren un futur prometedor per al proper any, on repetirà categoria i tindrà una nova oportunitat de millorar els resultats d’enguany.

L’altre velocista del Club era Alejandro Martinez, era sext en la seva semifinal dels 300 metres llisos amb una marca de 39.28. Alejandro no va poder millorar la seva millor marca de la temporada de 38.01 pero sense dubte es una nova experiència que suma aquest jove atleta,que també va estar present en els nacionals d’hivern a Antequera.

Amb aquest campionat l’escola de atletisme tanca una temporada brillant, on s’han aconseguit resultats a nivell de competicions molt positius des de les categories Aleví fins Cadet, tant per equips com individuals i augmentant el nombre de matricules respecte a l’anterior curs.