Més de 100 atletes ‘groguets’ competeixen este cap de setmana en diferents campionats

L’equip cadet femení es desplaça a Saragossa per a participar en el Campionat d’Espanya de Clubs en pista coberta. El club organitza a Gandia els provincials Sub12 per equips i el de Llançaments Llargs d’Hivern, i a València es disputen els provincials Sub14 per equips i la primera jornada de l’individual absolut.
Palau d’Esports de Saragossa.

El Club d’Atletisme Safor Teika mobilitza este cap de setmana, amb una carregada agenda de competicions, a quasi tota la seua artilleria, amb més de 100 atletes federats de diverses categories en diversos campionats. La principal cita és el XII Campionat d’Espanya de Clubs Sub16 en Pista Coberta, al qual es va classificar l’equip femení, este dissabte a Saragossa.

L’expedició ‘grogueta’ està formada per 14 atletes: Bárbara Herrerías (60 m.l.), Laura Pons (300 m.l.), Alicia Crespo (600 m.l.), Olivia Burgess (1.000 m.l.), Yaiza Juan (3.000 m.l.), Elena Martínez (600 m.t.), Alejandra Álvarez (llargada), Miriam Vercher (triple salt), Mireia Tudela (alçada), Irene Escrivà (perxa), Joana Escrivà (pes), María Martínez (relleus), Binta Kelle Watt (60 m.l.) i Claudia Esteban (60 m.l.). Estaran acompanyades pels entrenadors Iván Martínez, Andreu Almenar, José Miguel Barrios, María Villalba i Sergio Palomino.

Les xiques s’enfrontaran al Puentecillas Palència (defensor del títol), Cueva de Nerja-UMA, CA Playas de Castelló, CA València Esports, Agrupació Atlètica de Catalunya, AD Marathon i Alcampo Scorpio 71.

D’altra banda, a València, al palau velòdrom Lluís Puig, este dissabte es disputen dos campionats provincials; el Sub14 (Infantil) per equips, i la primera jornada de l’individual absolut. La pista de Gandia acollirà uns altres dos provincials; el Sub12 (Aleví) per equips (Resultats en Directe), i el de Llançaments Llargs d’Hivern (Resultats en Directe) per a les categories Sub12 (Aleví), Sub14 (Infantil) i Sub16 (Cadet), tots dos organitzats pel CA Safor Teika.

A més, en el Gran Premi Internacional Ciutat de València competeixen este divendres Gonzalo Llorens (60 m.l.), Javier Polo (1.500 m.l.), Iván Duarte (llargada), María Ángeles Ruiz (1.500 m.l.), Belén Sospedra (60 m.t.), Alicia Evangelista (60 m.t.) i Sofia Rchi, en salt d’alçada.