Andrea Abad continua progressant en el circuit autonòmic de camp a través

La ‘crossista’ del Club d’Atletisme Safor Teika va disputar diumenge la prova de Xàtiva i va segona en la classificació provisional Sènior. Victòria de Xavi Cabanilles en la cursa aleví del Duatló Escolar de Bétera, dissabte.
Andrea Abad al Cross de Xàtiva. / Foto: Alexa Giménez.

Andrea Abad, del Club d’Atletisme Safor Teika, va participar el passat diumenge en el Cross de Xàtiva, setena prova puntuable del Circuit Autonòmic de Camp a Través. Abad va quedar en setena posició en la cursa absoluta femenina, amb un temps de 30:16 sobre una distància de 8.470 metres. En la mateixa prova també va competir Carla Miralles, en categoria cadet. El cross va estar marcat per la pluja, prèvia a arribada del temporal ‘Glòria’.

Abad va segona en la classificació provisional de la categoria Sènior (Absoluta). El circuit autonòmic fa escala este diumenge en l’Alcúdia, i al calendari li queden les proves d’Alzira, Castelló i Oriola.

Joan Sastre, Imanol Nogueroles, Xavi Cabanilles, Erun Espinosa Yael Espinosa i Paula Cabanilles, a Bétera.

D’altra banda, dissabte Bétera va acollir el IV Duatló Escolar, dins de la fase provincial. Va destacar la victòria de Xavi Cabanilles en la prova aleví, amb un temps de 14:46 per a 0,875 km de cursa, 4,25 km de ciclisme i 0,45 km de cursa. També participaren (molts d’ells debutants) els cadets Salva Bonet i Imanol Nogueroles, els infantils Joan Sastre i Erun Espinosa, els alevins Xavi Cabanilles i Yael Espinosa, i la prebenjamina Paula Cabanilles.