Mónica Mahiques s’imposa en la Volta a Peu de la Font d’en Carròs-Trofeu de Sant Valentí

La corredora del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va completar els 9,4 km en 39:39. La prova es va celebrar el passat dissabte. Jesús Gomar va guanyar diumenge el Gran Fons de la Valldigna, amb un crono de 48:40 sobre una distància de 15 km.
Arribada a meta de Mónica Mahiques dissabte a la cursa de la Font d’en Carròs. / Foto: Kike Aracil.

El passat cap de setmana va ser de moltes alegries per als corredors populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport. Dissabte, en la XVI Volta a Peu de la Font d’en Carròs-Trofeu de Sant Valentí, la victòria individual femenina i de la categoria Veteranes C va ser per a Mónica Mahiques, qui va completar els 9,4 km de la cursa en un temps de 39:39. En la prova van participar 20 atletes “groguets”, alguns també per parelles, com és característic en esta carrera.

Dos parelles del club participants en la Font. / Fotos: Kike Aracil.

Diumenge es va celebrar el Gran Fons de la Valldigna, de 15 km, que va guanyar Jesús Gomar amb un temps de 48:40, a un ritme de 3:14 el quilòmetre. Carlos Ferrando va ser quart a la general i segon en categoria Sènior amb 51:37. També van participar Fernando Robles, Armand Lascoutounas, Óscar Pardo, Pablo García, Vicente Juan Estruch, i José Peiró. Uns altres corredors del club van estar al Trail d’Ondara i en la 15K Abierta al Mar de València.

Jesús Gomar al Gran Fons de la Valldigna, diumenge.