Tres medalles per al club en el Campionat Autonòmic de Llançaments d’Hivern

Les juvenils Aina Olaso i Mireia Juan van ser bronze en javelina i martell, respectivament, i Mar Morant (sénior) va ser or en disc. La prova es va disputar diumenge passat a Onil.
Mireia Juan., Aina Olaso i Mar Morant.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va obtindre tres medalles, una d’or i dues de bronze, en el Campionat Autonòmic de Llançaments d’Hivern absolut, júnior (U20) i juvenil (U18) que es va disputar diumenge passat a Onil (Alacant). Va ser or en categoria absoluta la sènior Mar Morant en disc d’1 kg I amb un millor registre de 43,87 metres.

Els bronzes van ser per a les juvenils Aina Olaso en javelina, amb un llançament de 34.99 m., i Mireia Juan, en martell de 3 kg, amb 39,74 metres. També van participar Christelle Gregori, en martell de 4 kg, i Laia Almenar, en javelina.