Neus Mas guanya la Mitja Marató de Villena

Uns altres corredors del club també van estar el passat cap de setmana en el Triatló Olímpic Platges de Xilxes, Gran Fons de la Pobla de Vallbona i en la Volta a Peu a Pego.
Neus Mas, primera en xiques a la Mitja Marató de Villena.

Els atletes populars i federats del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar en diverses proves el passat cap de setmana. Neus Mas, que venia de competir dissabte en l’autonòmic absolut de clubs a Gandia, va guanyar diumenge la Mitja Marató de Villena en categoria femenina, amb un temps de 1:24:32.

D’altra banda, en la secció de triatló, els adults van estar en el IV Triatló Olímpic Platges de Xilxes, organitzat pel club Trilavall, amb 1,6 km de natació, 40 km de ciclisme i 10 km de carrera. Sara Molina va ser quarta en la seua categoria (Veteranes 1) i la 20a en la general, amb 2:40:19 en meta. També van participar els veterans José Antonio Gómez, amb 2:15:05, i Hilde Ascó, amb un crono de 2:18:10.

Hilde Ascó i Sara Molina en el triatló de Xilxes. A la dreta, Maria Boscà i Amparo Villar en la Pobla de Vallbona.

En curses populars es va celebrar la 36 Volta a Peu a Pego, dissabte sobre una distància de 10K i dins del Circuit de la Marina, on hi hagué una vintena de corredors «groguets». Va destacar la primera posició de Mònica Mahiques en la seua categoria, Veteranes C, amb un temps de 42:20.

Corredors en la Volta a Peu a Pego.

En el XVIII Gran Fons de la Pobla de Vallbona (15K), dissabte, dins del Circuit de Curses de la Diputació, van competir Maria Boscà i Amparo Villar (Veteranes A), amb cronos de 1:15:16 i 1:15:22 que les feren mereixedores de les posicions 11 i 12, respectivament, en la categoria.