Noves equipacions en colors groc, negre i menta

Els corredors que competiren dissabte en la Mitja Marató i 10K de Gandia ja ho van fer amb el nou model. Les peces es van presentar en el dinar anual de club, en els salons de Foment. El club farà un descompte als socis que lliuren les equipacions d’anteriors temporades, i les que estiguen en bon estat es destinaran a un projecte solidari.
Alejandro Martínez, María Pérez, Noelia Faus i Jorge Boscà, amb David Melo, dissabte en Foment de Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika ja disposa de la nova equipació, un model que hagué de redissenyar, a l’igual que la seua imatge corporativa, arran dels canvis empresarials en Teika, la companyia que col·labora des de fa una dècada amb l’entitat ‘grogueta’. Els corredors que competiren en la Mitja Marató i 10K Ciutat de Gandia, dissabte passat, ja van poder estrenar esta nova equipació fabricada per la marca Joma, amb els colors groc, negre i menta.

Presentació en el dinar de Foment.

L’equipació es va presentar oficialment eixe mateix dissabte al migdia, en el tradicional dinar anual de club, que va reunir en Foment d’AIC, a Gandia, a 320 socis. Els atletes Alejandro Martínez, María Pérez, Jorge Boscà i Noelia Faus van ser els encarregats de mostrar les principals peces, com el xandall i el tratge curt de les competicions. Va faltar el ‘mono’ per als triatletes, que estarà disponible en breu.

El club ha posat en marxa una campanya per tal de retirar la roba antiga, i evitar així que es lluisca en les competicions. Els socis que lliuren les peces d’anteriors temporades tindran un descompte sobre les noves. I la roba antiga que estiga en bon estat no es llançarà, sinó que el club la donarà al pare Vicente Berenguer, missioner durant 50 anys a Moçambic.

En este país africà ha impulsat la construcció de desenes d’escoles i gràcies a la seua tasca centenars de milers de xiquets han estat escolaritzats. Col·labora amb residències de xiquetes òrfenes i de persones grans o amb malalties cròniques. El sacerdot s’encarregarà de què tot el material arribe i l’utilitzen les persones més necessitades.