Or per a Manuel Pala en el Campionat d’Espanya Màster a l’Aire Lliure

L’atleta màster va aconseguir el títol el passat cap de setmana en els 100 metres tanques en l'esdeveniment celebrat a Arona (Tenerife).
Manuel Pala.

L’atleta màster del Club d’Atletisme Safor Teika Manuel Pala es va proclamar campió d’Espanya, categoria grups d’edat M55, en els 100 metres tanques al Campionat d’Espanya Màster a l’Aire Lliure celebrat el passat cap de setmana passat a Arona (Tenerife). Pala va completar la distància amb una millor marca personal de 18.19 segons, amb un vent en contra de -0,3, malgrat una mala eixida, en no haver sentit correctament el tret.

L’atleta també va córrer els 100 metres llisos arribant a la final, on va ser quart, amb un crono de 13.18, amb vent contrari de -1.3, a només 9 centèsimes de la medalla de bronze. L’atleta també estava inscrit en els 200 metres llisos, però va descartar la prova per a centrar-se en les altres dues.

Manuel Pala és un atleta aragonès afincat a Pego. Va iniciar el seu camí al club ‘groguet’ al febrer, especialitzant-se en la prova de tanques curtes, a les ordres de David Melo. Després d’este temps escàs de preparació ha pujat al capdamunt del calaix en un nacional màster.