Óscar Gimeno aconsegueix una mínima nacional júnior en martell

El club va participar divendres passat en sengles controls provincials a València i a Alacant. Christelle Gregori, també en martell, va obtindre un altre registre destacat; el rècord de el club amb un llançament de 46,45 m.
Óscar Gimeno i Christelle Gregori.

Els atletes del Club d’Atletisme Safor Teika continuen entrenant a l’agost i preparant-se de cara a les competicions previstes a partir de setembre, i en este sentit un grup d’ells participaren divendres passat en controls provincials de marques a l’aire lliure convocats per la federació, a València, en l’estadi del Túria, i en el d’Alacant, celebrat a Sant Joan.

A València va destacar la mínima nacional Sub20 (Junior) aconseguida per Óscar Gimeno en martell de 6 kg, amb un llançament de 57,13 m. El campionat se celebrarà els dies 3 i 4 d’octubre a Gijón, sempre que la situació epidemiològica ho permeta. A més, este registre és la seua millor marca personal i rècord de club Sub20. Gimeno s’entrena amb Pepe Clavier, un entrenador que està tenint molt bons rendiments amb els seus atletes.

Una altra marca destacada, també en martell, és el rècord de club absolut per a Christelle Gregori. L’atleta, entrenada per Juanvi Escolano, va llançar l’artefacte a 46,45 m. Precisament, ella mateixa bat el seu propi rècord del CA Safor Teika, que ja tenia quan va estar en una altra etapa en l’any 2005.

A més, en els 5 km marxa Àngela Casanova va fer un temps de 27:03, que seria una mínima nacional Sub16 (Cadet) sempre i quan l’atleta, entrenada per Pau Roig, fora «repescada». També van participar en el control Sergio Palomino (perxa), Juan Llopis (llargada), Belén Sospedra (100 m.t.), Alicia Evangelista (alçada) i Yaiza Juan, en els 5 km marxa.

D’altra banda, a Alacant va competir la cadet Elena Martínez, que va fer una marca de 17:46 en els 100 metres tanques.