Pilar Rubio es proclama subcampiona d’Espanya màster en mitja marató

L’atleta del CA Safor Teika va aconseguir una gran marca d’una hora i 19 minuts en la prova, disputada diumenge en Port de Sagunt. El club també va estar representat en la Mitja Marató d’Almeria i en el Trail de Benissoda.
Pilar Rubio al podi a Port de Sagunt.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Teika Pilar Rubio es va proclamar subcampiona d’Espanya de mitja marató en la seua categoria, Màster 40 femenina, amb una gran marca d’1:19:12, a quatre segons de la primera classificada. La prova es va disputar diumenge passat en Port de Sagunt.

És la segona vegada que Rubio disputa una mitja marató; ho va fer l’any passat a Gandia parant el crono en una hora i 28 minuts, si bé la de diumenge se la va preparar millor durant estos mesos previs. En la modalitat popular també van participar José Vicente Mocholí (M35-44, amb 1:34:17) i Raúl Espinosa (M45-54), amb un temps d’1:28:50.

Neus Mas en la cursa d’Almeria.

D’altra banda, Neus Mas va quedar segona en la general femenina de la XXIII Mitja Marató d’Almeria, amb un temps d’1:21:47. L’atleta de Crevillent continua recuperant la seua forma física, després d’haver donat a llum a la seua segona filla el passat mes de novembre. El club també va estar representat diumenge en el IV Trail de Benissoda, de 14,6 km, amb Isidro Benavent (1:17:11) i Julio Mascarell, que el va completar en 1:21:52.

Julio Mascarell i Isidro Benavent a Benissoda, i José Vicente Mocholí amb sa mare, Pilar Oltra, en Port de Sagunt.