Pilar Vázquez, cinquena d’Espanya en els 3.000 metres obstacles

La fondista del Club d'Atletisme Safor Teika va competir dissabte passat en el Campionat d’Espanya Absolut d’Atletisme, on va fer 10 minuts i 29 segons, la seua millor marca personal.
Pilar Vázquez durant la carrera, a La Nucia. / Foto: Santi Molina-Run On Line.

La fondista del Club d’Atletisme Safor Teika Pilar Vázquez va quedar cinquena en la final dels 3.000 metres obstacles al Campionat d’Espanya Individual Absolut d’Atletisme, disputat el passat cap de setmana en l’estadi Camilo Cano de La Nucia, a la província de Alacant.

Vázquez amb el seu entrenador, Andrés Denia.

Vázquez, que va córrer dissabte a les 22.30 hores, va fer un registre de 10:29.69, la seua millor marca personal. El seu progrés és notori, donat que anava posicionada l’onzena en el rànquing.

L’atleta entrenada per Andrés Denia va tirar d’un segon grup perseguidor i va apretar en els últims 500 metres per assegurar-se la plaça de finalista. «Tanque esta temporada amb els objectius complerts i este resultat en el nacional absolut em dóna més confiança per a la pròxima», va assenyalar Vázquez, qui continuarà vinculada al Club d’Atletisme Safor Teika.

FITXA DE PILAR VÁZQUEZ EN LA WEB DE LA RFEA.