Plates en javelina per a Nerea Valera i Adrián Pérez en el provincial escolar de llançaments llargs d’hivern

El campionat el va organitzar el club ‘groguet’ dissabte a la pista Toni Herreros de Gandia. En aplicació de les noves restriccions decretades pel Consell, este cap de setmana es suspenen els campionats provincials i autonòmics. Es manté el Gran Premi de València, on competirà Yago de la Fuente.
Els medallistes en javelina Nerea Velera i Adrián Pérez.

El Club d’Atletisme Safor Teika va organitzar dissabte passat a la pista Toni Herreros de Gandia el Campionat Provincial Escolar de Llançaments Llargs d’Hivern per a la categoria Sub16 (Cadet), i un control de marques infantil (Sub14). Pel que fa a la competició va destacar l’actuació de Nerea Valera i Adrián Pérez, els quans van aconseguir sengles medalles de plata en javelina; Nerea Valera en artefacte de 500 g. amb un llançament de 15,55 m. i Adrián Pérez, de 600 g., amb una marca de 27,39 metres. També van competir Jacobo Ramírez (javelina), i en disc Blanca Esteban i Yaiza Juan.

En el control de marques va participar l’infantil Irene Yupangui, en martell. A més, diversos atletes ‘groguets’ van estar en un altre control de marques a Petrer: José Daniel Lusilla i José Giner (en els 60 m.l.), Víctor García Palomino i Manuel Requena (en els 400 ml), Elena Martínez (60 ml i 60 m.t.) i Neus Mas en 3.000 m.l.

D’altra banda, en aplicació de les noves restriccions decretades pel Consell, se suspenen els campionats provincials i autonòmics, de manera que el club no organitzarà el provincial per equips Sub12 (Aleví), dissabte a la pista de Gandia, ni participarà en l’autonòmic absolut per clubs en el Lluís Puig de València, com tenia previst. Davant del tancament de poliesportiu de Gandia, el grup de tecnificació continua amb els seus entrenaments, però fora de la instal·lació i adaptats a les circumstàncies.

Sí que se celebrarà el Gran Premi Internacional d’Atletisme en Pista Coberta, dissabte al pavelló Lluís Puig de València, on el Safor estarà representat per Yago de la Fuente, un dels quatre atletes que competirà en triple salt.