Podi per als dos equips en el Campionat Autonòmic Absolut per Clubs en Pista Coberta

Els xics van ser subcampions i les xiques van quedar terceres. La prova es va disputar dissabte en el pavelló Lluís Puig de València.
Grup d’atletes amb David Melo en acabar el campionat.

El Club d’Atletisme Safor Teika va ser subcampió amb els xics i va obtindre la tercera plaça amb les xiques en el Campionat Autonòmic Absolut per Equips en Pista Coberta celebrat dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València. Es tracta d’una fita per al club, ja que mai no havien pujat al podi els dos equips alhora en esta mateixa competició.

Respecte dels xics, van quedar darrere del CA Playas de Castelló, que van ser primers, i per davant de l’Elx Decatlón, que van ser tercers. Pel que fa a les xiques, les campiones van ser les del CA Playas de Castelló i les subcampiones Juventud Atlética de Elche.

En les proves masculines va ser primer Raúl Bellón en alçada. Van quedar segons Borja Ortega (800 m.l.), Sebastiano Gavasso (1.500 m.l.), Iván Duarte (llargada), Rubén Mayor (pes) i l’equip de relleus 4×400, format per Louis Dieumegard, Adrián Paños, Ausias Roch i Remi Pichon. Van ser tercers Alejandro Martínez (400 m.l.), Pau González (perxa), i Carlos Fernández en triple salt. També van participar Remi Pichon (60 m.l.), Marcus Mensah (200 m.l.), Diego Lledó (3.000 m.l.) i Daniel Aranda als 60 metres tanques.

Els xics i les xiques, en els podis.

En les proves femenines, van ser primeres Camilla Pagani (400 m.l.), Pilar Vázquez (3.000 m.l.) i l’equip de rellevistes 4×400, composat per Iris Soler, Nayade Luján, Iris Estruch i María Martínez. Va quedar segona Nayade Luján (800 m.l.) i va ser tercera Camila Rodríguez (60 m.l.).

També participaren Camila Estrebou (60 m.l.), Irene Naranjo (60 m.l.), Iris Soler (60 m.l.), Nayara Vila (60 m.l. i alçada), María Martínez (200 m.l.), Lucía Botija (1.500 m.l.), Elena Martínez (60 m.t.), Candela Dapia (perxa), Nikole Dos Santos (llargada), Laura Sanchis (triple salt) i Joana Escrivà en pes.