El club va estar en la Mitja Marató de Santa Pola, Trail de Barxeta i Volta a Peu a Rafelcofer

Les proves populars es van disputar el passat cap de setmana.
Trail Serralades de Barxeta.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar en diverses proves populars el cap de setmana passat. Diumenge es va celebrar la 31 Mitja Marató Internacional Vila de Santa Pola, on van acudir Jose Mompó, David Romero, Jorge Ruiz i Blagovest Borislavov.

També hi va haver presència “grogueta” en el Trail Serralades de Barxeta, diumenge. En la distància “trail” (21 km) van competir José Gil, Josep Orengo, Marta Bertomeu, Lucía Granero, Salvador Moral, Beatriz Sanchis i Daniel Palomino. David Bona es va atrevir amb la distància de marató, 42 km amb un desnivell de 2.200 metres, que va completar amb un crono de 6.06.52.

Mitja Marató de Santa Pola.

I en la Volta a Peu a Rafelcofer, diumenge, van estar Ferran Estruch, Salva Ferrer, Isabel Romera i Andrés Serra.