Tercera plaça per a les xiques del club en el Campionat Provincial Aleví per Equips

L'equip femení no pujava al podi en esta categoria des del 2020. La prova es va celebrar diumenge a València. En l'autonòmic de marxa en ruta, a Burjassot, van ser primers José Marín a la categoria cadet i Antonio Ferrer a la màster. El club presentarà 10 atletes al Gran Premi Internacional Ciutat de València, este dimecres.
Les xiques participants al provincial aleví amb els seus monitors.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir la tercera posició amb el seu equip femení en el Campionat Provincial Sub12 (Aleví) per Equips, disputat diumenge en la pista del riu Túria, a València. Resultat important, ja que la darrera vegada que les xiques del club pujaren al podi en esta categoria va ser el 2020. Van quedar primeres les xiques del València Esports i van ser segones les del CA Torrent.

Pel que fa a les proves individuals, van ser primeres Alejandra Savall (500 m.l.) i Victoria Puig en els 60 m.t. Va quedar segona Inés del Río (60 m.l.), i van ser terceres Jimena Jurado (1.000 m.l.), Victoria Puig (pes) i l’equip de relleus 4×60 m.l., format per Inés del Río, Victoria Puig, Alejandra Savall i Sara Gavilà.

També van participar Izán Robles (60 m.l. i 500 m.l.), Sherezade Gracia (60 m.l. i 500 m.l.), Itzíar Gracia (60 m.l. i 2.000 m. marxa), Andrea Chelariu (60 m.l. i pes), Sofía Olesen (500 m.l. i llargada), Sofía Contreras (500 m.l. i llargada), Sara Gavilà (1.000 m.l.), Blanca Molina (2.000 m.l. i 60 m.t.), Teresa Fortea (60 m.l.), Carla Galdón (2.000 m.l.), Alejandra Savall (alçada) i Jimena Jurado, també en alçada.

Antonio Ferrer, José Marín i Nuria Diago.

A més, dissabte es va celebrar a Burjassot el Campionat Autonòmic de Marxa en Ruta, on José Marín va ser el primer de la categoria Sub16 (Cadet) en una cursa de 5 quilòmetres, i Antonio Ferrer campió autonòmic màster en 10 quilòmetres. També va competir Nuria Diago.

Gran Premi Internacional Ciutat de València
D’altra banda, el club presentarà 10 atletes al Gran Premi Internacional Ciutat de València, que se celebra este dimecres al pavelló Luis Puig. Són Alejandro Martínez, Louis Diuemegard, Remi Pichon, Nayade Luján, Camilla Pagani, Jordi López i Iris Soler (als 400 m.l.), a més de Camila Rodríguez (60 m.l.), Neus Sansaloni (1.500 m.l.), i Borja Ortega com a llebre de 800 m.l.