Presència en nombroses proves populars el passat cap de setmana

Hi hagué 'groguets’ en la mitja marató de Granada, Volta a Peu a Pego, Run for Parkinson de Gandia, 10K de Torrent i al triatló per equips i aquatló de Cullera.
Canet, Algora i Sanrosendo en la Mitja Marató de Granada.

Amb l’arribada del bon temps es multipliquen les proves populars on estan els corredors del Club d’Atletisme Safor Teika. Fins a Granada, per a córrer la seua mitja marató, viatjaren Ximo Canet, Julio Algora i Nacho Sanrosendo. També hi ha ‘groguets’ que continuen enrolats en el Circuit a Peu de la Marina, i en este sentit dissabte compliren amb la cursa de Pego, on Maria Boscà tornà a pujar al podi, en este cas com a primera en Veteranes C. En la mateixa prova David Ferrairó va quedar tercer en Veterans E.

Uns altres corredors, i fins i tot els mateixos del dia anterior, van optar per la Run For Parkinson, diumenge a la platja de Gandia, cursa de 5 km amb què també es pretenia donar visibilitat a la malaltia i recaptar fons per a l’associació organitzadora. També diumenge José Vicente Mocholí va estar en el 10K Ciutat de Torrent, amb què s’estrenava el Circuit de Curses Populars de la Diputació.

Les xiques del Safor en el podi de la categoria promoció, dissabte a Cullera.

A Cullera es van celebrar diverses competicions de triatló. D’una banda, dissabte, la Lliga de Clubs Caixa Popular on, en categoria de promoció, competeixen dos equips del Safor, un masculí i un altre de femení. Les xiques pujaren al podi com a segones de la seua categoria. La lliga està a punt de finalitzar, amb una prova en format individual que es disputarà el 26 de juny a l’Alt Palància.

Alguns corredors en la Run For Parkinson de Gandia.

Diumenge, també a Cullera, es va celebrar l’Aquatló escolar i per a adults. Respecte dels majors, va constar de 1.000 m de natació i 5.000 m de cursa a peu. Pujaren al podi Quique Fernández, primer en Sub23, i Sergio Moreno, primer en Veterans 3. També van competir Salvador Bonet (Junior), María Boscà i Pilar Llopis (Veteranes 1) i Charo Pérez, en Veteranes 2.