Primeres competicions per als joves atletes federats del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport

El passat dissabte, 25 de novembre, van participar en el Campionat Provincial de Llançaments d’Hivern i en el Critèrium Autonòmic de Marxa, celebrats a Xàtiva.

D’esquerra a dreta les joves atletes del club Andrea Bertó (no va competir però sí va animar), Paola Méndez, Aina Olaso i Laia Almenar, en el Provincial de Llançaments.

Dissabte passat, 25 de novembre, es va celebrar a Xàtiva la primera jornada del Campionat Provincial de Llançaments d’Hivern, per a les disciplines de martell i javelina, prova amb la qual s’inicien les competicions federades i en la qual va estar present el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport. Van destacar Arturo Climent (U20) en martell de 6 kg amb un llançament de 40,59 m; Óscar Gimeno (U18) en martell de 5 kg amb 43,52 m; i Pau Frontera (U16), que passa esta temporada d’infantil a cadet de primer any, i que va fer un llançament de 26.44 m amb els 4 kg.

En javelina Aina Olaso (U18) amb 35,91 m va superar la seua marca en tres metres; Laia Almenar (U16) va fer 28,41 m; i Paola Méndez (U20) va aconseguir una marca de 26,68 m. Les xiques van quedar primeres en les seues respectives categories, mentre que Óscar i Arturo foren segons. Tots ells compten amb el suport dels seus entrenadors, Pepe Clavier i Mar Morant.

Ja a la vesprada, també a Xàtiva, es va celebrar el Critèrium Autonòmic de Marxa i el primer control federatiu de marques en pista coberta. Van intervindre les xiques entrenades per Pau Roig; Alexandra Emilova (U16), que va fer 17:21 en els 3.000 m; Zaira Zafra (U18) amb una marca de 30:00 en els 5.000 metres, i Ángela Casanova (U14), que va ser desqualificada en els 3.000 m marxa.