Salva Gomar guanya la VII Cursa Popular Solidària de Beniarjó

Un total de 45 atletes populars del club van estar presents en la prova, puntuable per al circuit comarcal.

Salva Gomar entra a meta en la VII Cursa Popular Solidària de Beniarjó.

Un total de 45 atletes populars del club acudiren el passat diumenge 26 de novembre a la VII Cursa Popular Solidària de Beniarjó, dins del circuit comarcal. En categoria absoluta masculina la cursa se la va adjudicar Salva Gomar (amb un crono de 26:12), qui demostra el seu bon estat de forma en el retorn al circuit. En fèmines es va imposar Cristina Roselló, del Multiesport Benitatxell, amb 31:03.

Altres podis dels atletes “groguets” foren per a Jerónimo Sánchez (1r en Veterà C, amb 29:19);  Alfredo Matoses (1r en Veterà D, amb 28:46); Karem Faus (1a en Veterana A, amb 31:11); Mónica Mahiques (1a en Veterana B, amb 31:39); David Ferrairó (2n en Veterà D, amb 29:56); Silvia Valero (3a en Veterana B, amb 35:01); i Suni Perales, qui fou 3a en Veterana C, amb 35:15.

Podi de veterans de la cursa de Beniarjó, amb Jerónimo Sánchez en primera posició.
Podi de veterans, amb Jerónimo Sánchez en primera posició.
Les atletes del CA Safor Mónica Mahiques i Silvia Valero, al podi de veteranes de la cursa de Beniarjó.
Les atletes del CA Safor Mónica Mahiques i Silvia Valero, al podi de veteranes.