Silvia Valero Martínez i Josuer Armando Rosero González, mencions especials en la 39 Gala de l’Esport de Gandia

L’Ajuntament reconeix l’esforç dels dos atletes formats en el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport.

L’alcaldessa de Gandia, Diana Morant; i la regidora d’Esports, Lydia Morant, amb Pau Roig i Silvia Valero en el «photocall» previ a la gala. / Foto: Àlex Oltra.

El passat dissabte, 25 de novembre, va tindre lloc al Teatre Serrano de Gandia la 39 Gala de l’Esport, on els dos esportistes nominats pel Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, Silvia Valero Martínez i Josuer Armando Rosero González, van rebre mencions especials pels seus títols en els campionats nacionals disputats.

Silvia Valero ha signat una excel·lent temporada, amb títols com el Campionat d’Espanya de Triatló en distància olímpica (40-44) celebrat a València; l’autonòmic en distància “sprint”; o la tercera plaça en el Campionat d’Espanya de Duatló en distància curta (40-44), a Vinaròs.

L'alcaldessa de Gandia, Diana Morant; i la regidora d'Esports, Lydia Morant, amb Pau Roig i Silvia Valero en el "photocall" previ a la gala. / Foto: Àlex Oltra.

Per la seua banda, Josuer Armando, descobert fa tres anys pel club en una competició escolar, ha tingut una formidable progressió, aconseguint esta temporada com a cadet diferents títols, com ara el bronze en pista coberta en 600m i la setena millor marca de tots els temps en la mateixa distància; o a l’aire lliure la primera posició en el nacional de 600m celebrat a Múrcia i quarta millor marca de tots els temps. Josuer no va poder assistir a la gala, i va arreplegar el premi el seu entrenador, Pau Roig.