Quart lloc per a xics i xiques en el campionat provincial infantil per equips

L’esdeveniment es va disputar diumenge passat a la pista Toni Herreros de Gandia.
Alguns dels joves atletes en les proves practicades.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir la quarta posició, amb el seu equip masculí i també amb el femení, en el Campionat Provincial Sub14 (Infantil) per Equips, que es va disputar diumenge passat a la pista Toni Herreros de Gandia, organitzat per la entitat ‘grogueta’ amb tots els protocols de seguretat anticovid. La cita va reunir a 9 equips masculins i 11 femenins, de diversos clubs de la província, uns 300 atletes en total.

Respecte dels equips del Safor, tots dos anaven fregant el podi després de la majoria de les proves celebrades, fins que van arribar les carreres de relleus, que els van fer perdre les posicions d’honor. En xics foren primers en les seues proves Xavier Miret (150 m.l., amb 20.50), Xavi Cabanilles (3.000 m.l., amb 9:26.62) i Hugo Arbona (220 m.t. amb 35.36 i perxa amb 1,80 m. Entre el combinat femení va guanyar la seua prova Alejandra Blanes en perxa, amb 1.80 metres.