Quatre atletes viatgen amb la selecció valenciana al Campionat d’Espanya Cadet per Autonomies

La prova es disputa este cap de setmana a l'estadi Larrabide de Pamplona.

Quatre atletes del Club d’Atletisme Safor Teika competiran amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya d’Atletisme Sub16 (Cadet) per Federacions Autonòmiques i Inclusiu, que es disputarà este cap de setmana a l’estadi Larrabide de Pamplona.

Els atletes són Carlos Fernández (triple salt), Adrián Pérez (javelina), Ricardo Carcelén (en l’equip de relleus 4×100 m.l. i 4×300 m.l.) i Camila Estrebou, en els 100 m.l. i en els relleus 4×100 m.l. També estava convocat Xavi Cabanilles (3.000 m.l.), però finalment ha causat baixa per malaltia. En l’expedició viatjaran a més dos tècnics vinculats al club; José Miguel Barrios, que entrena atletes ‘groguets’ a València, i Teodoro Rodríguez, que ho fa des d’Alacant.

D’altra banda, l’equip masculí del Safor s’ha classificat per a disputar el Campionat d’Espanya de Clubs, en la Final A, que tindrà lloc a Castelló el 22 d’octubre. És la primera vegada que passen de manera directa, i tenen opcions de podi. L’equip femení no ha entrat en la convocatòria per tan sols 12 punts. La modalitat d’esta competició serà mixta; xics i xiques.