El club va estar en l’Aquatló de Gandia, en el Campionat d’Espanya de Triatló Sprint i en la Mitja Marató del Kaki

Xavi Cabanilles va ser tercer d'Espanya en categoria cadet en el nacional celebrat dissabte a Cartagena. Segona plaça per a l’equip femení diumenge en l’Aquatló de Gandia.
Equip a Cartagena. D’esquerra a dreta l’entrenador Carlos Ferrando, i Álex Albero, Marina Camps, Xavi Cabanilles i Joan Sastre.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar diumenge passat en la primera edició de l’Aquatló de Gandia, que també era campionat autonòmic, en distàncies llarga i estàndard. Va aconseguir la segona plaça en l’autonòmic de llarga distància l’equip femení, composat per Charo Pérez, Maria Boscà, Valeria Moreno i Amparo Villar. Boscà a més va ser tercera en Veteranes 1 i també va competir Sergio Moreno. En la modalitat estàndard va finalitzar la prova Charo Pérez.

Participants diumenge en l’Acuatló de Gandia.

D’altra banda, dissabte a Cartagena va tindre lloc el Campionat d’Espanya de Triatló Sprint, organitzat per la federació murciana, en format semifinal i final. Es van desplaçar quatre triatletes de l’escola, acompanyats pel tècnic Carlos Ferrando. Un d’ells, Álex Albero, no podia competir per estar lesionat, però també es va desplaçar per a recolzar a la resta.

Tots tres van passar a la final. En la categoria cadet Xavi Cabanilles va ser tercer, Joan Sastre va acabar en la 24 posició, un dels seus millors resultats en un nacional, i Marina Camps va finalitzar en onzè lloc. Amb este nacional s’acaba per a l’escola del club la temporada 21-22, amb resultats esportius molt satisfactoris; amb tres podis en campionats d’Espanya.

Fernando Robles, Juanjo Moreno i Sergio Chova en la Mitja Marató del Kaki.

D’altra banda, en la secció de corredors populars, diumenge es va celebrar la VII Mitja Marató del Kaki, a l’Alcúdia, dins del circuit provincial. Els tres primers quilòmetres discorren per la població, seguits de 15 km per camps de kaki de la Ribera, inclosa la població de Benimodo. El recorregut torna a l’Alcúdia per a completar els 21,097 km reglamentaris. Allà van estar Fernando Robles, Juanjo Moreno i Sergio Chova, que recomanen esta cursa en properes edicions.