Quatre medalles en el Campionat Autonòmic Màster

Els medallistes van ser Joan Andreu Morant, José Miguel García i Manuel Pala. La prova es va disputar diumenge passat a Gandia. Una trentena d'atletes ‘groguets’ busquen marques este divendres en el Trofeu “Nocturna de Gandia”.
José Miguel García, Manuel Pala i Joan Andreu Morant.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir quatre medalles (dues d’or i dues de plata) en el Campionat Autonòmic Màster a l’Aire Lliure, que es va disputar diumenge passat a la pista Toni Herreros de Gandia. Joan Andreu Morant va aconseguir un or en llargada, amb 4,29. Manuel Pala va aconseguir dues medalles, un or en 200 metres llisos amb 27.60, i una plata en els 100 metres tanques amb 18.90, totes dues en categoria M55. José Miguel García va ser plata en els 1.500 metres llisos amb un crono de 4:48.19.

Corredors populars a Ondara.

D’altra banda, una trentena d’atletes del club competiran este divendres en la segona edició del Trofeu Nacional d’Atletisme “Nocturna de Gandia”, el míting que organitza el CA Gandia Alpesa en la pista Toni Herreros.

I pel que fa a la secció de corredors populars, un grup de ‘groguets’ va estar dissabte a la cursa d’Ondara, de 10 km, penúltima prova del Circuit de la Marina. Cal recordar, a més, que el club organitza este dissabte el 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, amb eixida al passeig marítim Neptú a les 21 hores.