Radio Marca Gandia premia al CA Safor Teika

El programa “El Tertulión” va reconéixer amb este guardó els resultats esportius amb les escoles d’atletisme i la secció de corredors populars, així com les tres curses que organitza el club al llarg de l’any. Els guardons en diferents categories es van lliurar el passat dissabte a Gandia.
Membres del club amb Santi Roca i Guille Pérez, de Radio Marca, en el «photocall» previ a la gala, divendres en el Campus de Gandia de la UPV.

El CA Safor Teika va rebre el guardó al Millor Club en la primera edició dels Premis “El Tertulión Gandia”, de Radio Marca, programa presentat per Santi Roca. A més, en la mateixa gala, el club va estar nominat en les categories d’equip masculí i equip femení.

Nominació al millor equip femení, que va arreplegar Lidia Balada en representació.
Nominació a millor equip masculí, que va arreplegar Sergio Palomino.

L’esdeveniment es va celebrar dissabte passat a l’Aula Magna del Campus de Gandia de la UPV, i hi va acudir una representació del club “groguet” encapçalada pel president, Vicent Boscà.

Vicent Boscà arreplega el premi.

Pel que fa al Premi al Millor Club, el jurat del mitjà de comunicació destaca els resultats esportius amb les escoles d’atletisme i la secció de corredors populars, però també la tasca que fa amb les tres curses que organitza al llarg de l’any: la Cursa de la Dona Vicky Foods de Gandia, el 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, i la Cursa de les Empreses de la Safor-ESIC.

Vicent Boscà va agrair tant el Premi al Millor Club com les nominacions. Va recordar que el club es va fundar en 1980 amb el propòsit de fomentar l’esport “i trobe que ho hem aconseguit perquè tenim una de les escoles d’atletisme més nombreses de la Comunitat Valenciana, al que s’ha de sumar una massa social de corredors populars i atletes de tecnificació, tenim als dos equips masculí i femení en Primera Divisió i organitzem tres curses que mobilitzen a més de 12.000 persones cada any”.

..