Representació en el Duatló Cross d’Alfarp i en la Behobia de Sant Sebastià

David Ferrairó va ser primer en la prova d'Alfarp en la seua categoria, Veterans 2.

Imanol Nogueroles, Álvaro Nogueroles, Maria Alborch i Jorge Anduig a Sant Sebastià.

Ino Moreno i David Ferrairó, del Club d’Atletisme Safor Teika, van participar dissabte passat en el IV Duatló Cross d’Alfarp, que també acollia el campionat autonòmic d’esta modalitat. En total hi hagué un centenar de duatletes, que havien de completar 6 km de cursa a peu, 20 km de ciclisme i de nou 3 km de cursa a peu. Ferrairó va ser primer en la seua categoria, Veterans 2, i el 12è en la classificació general del campionat, amb un crono d’1:30:30, mentre que Moreno va ser sisè en la mateixa categoria, amb un temps d’1:40:01.

David Ferrairó i Ino Moreno a Alfarp. A la dreta, Ferrairó en el podi.

D’altra banda, divendres passat, 8 de novembre, quatre esportistes del club ‘groguet’ van acudir a una clàssica del calendari de la tardor; la 55 Behobia de Sant Sebastià. Van prendre l’eixida 27.070 persones, tot i que hi hagué un 19% de baixes i n’arribaren a la meta 26.900. En la distància de 20K van participar Maria Alborch (1:51:00), Jorge Anduig (1:51:01), Imanol Nogueroles (1:44:18) i Álvaro Nogueroles, amb 1:44:55.