Segona plaça per als xics i huitena per a les xiques en el campionat provincial aleví per equips

La prova es va celebrar diumenge passat a la pista d'atletisme Toni Herreros de Gandia.
Part dels atletes participants, amb els seus entrenadors.

La pista d’atletisme Toni Herreros de Gandia va acollir diumenge passat el Campionat Provincial Sub12 (Aleví) per Equips a l’Aire Lliure, organitzat pel Club d’Atletisme Safor Teika, que també va participar amb dos equips. El masculí va ser subcampió, mentre que el femení va quedar en huité lloc. En el cas dels xics és el millor resultat en una competició per equips del club ‘groguet’ en esta temporada.

El podi masculí el completaren el València CA, que va ser primer, i el CA Silla, que va quedar en tercer lloc. Pel que fa a les xiques el CA Torrent va ser primer, seguit del CA Silla i el CA Sprint de Moncada. En el combinat masculí van ser primers en les seues proves Hugo Molina (60 m.t.) i Quim Alborch en javelina. Van quedar segons Pedro Pérez (1.000 m.l.), Pau Blasco (2.000 m.l.) i Íker Castaño en perxa. Van ser tercers Àlex Prats (500 m.l.), Marco Martínez (disc) i Sebastián Barber (2.000 m marxa).

També participaren Àlex Prats (60 m.l.), Rubén Escrivà (60 m.l.), Mario Juanes (60 m.l.), Hugo Molina (alçada), Íker Castaño (llargada), Joan Prats (pes), i José Lionel Franco en martell. L’equip 4×60 va estar format per Hugo Molina, Quim Alborch, Pedro Pérez i Álex Prats.

Pel que fa a l’equip femení van ser primeres Naiara Pérez (pes) i Carla Mascarell en disc. Naiara Pérez també va ser segona en pilota i Paula Cabanilles va ser tercera en els 2.000 m.l. També participaren Fátima Drame (60 ml), Paula Cabanilles (60 ml), Sara Camps (500 ml), Edurne Pellicer (1.000 ml i llargada), Catalina Durán (60 mt), Carla Mascarell (martell) i Celia del Río en els 2.000 m. marxa. L’equip 4×60 el van formar Edurne Pellicer, Catalina Durán, Fátima Drame i Paula Cabanilles.