Huit medalles en el Campionat Provincial Cadet Individual

Julia Estruch va aconseguir una mínima nacional en els 600 metres llisos. L'esdeveniment es va celebrar dissabte passat a l'estadi del Túria de València.
Camila Estrebou, Sílvia García-Gasulla i Julia Estruch.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir huit medalles (dues d’or, tres de plata i tres bronze) en el Campionat Provincial Sub16 (Cadet) Individual a l’Aire Lliure, que es va celebrar dissabte passat a València, a l’estadi del Túria. L’esdeveniment va estar organitzat pel club ‘groguet’, per part de el grup que entrena José Miguel Barrios a València.

Es penjaren la medalla d’or Sílvia García-Gasulla en perxa amb 2.70 m., i Julia Estruch en els 600 m.l. amb 1:38.82. Cal destacar que per a Estruch esta marca suposa una mínima A per al nacional que es disputarà els dies 17 i 18 de juliol a Lleida.

Van ser plata Camila Estrebou en els 100 m.l. amb 12.85 i Claudia Alriols en els 100 m.t. amb 17.10. Van aconseguir el bronze Ariadna Gil en perxa amb 2.40 m., i Laertes Peña en els 100 m.t. amb 16.67. Per la seua banda, Mireia Pérez va ser plata en llargada amb 5.09 m. i bronze en triple salt amb 10.22 m.

Dalt, Laertes Peña i Ariadna Gil. Baix Mireia Pérez i Claudia Alriols.

També participaren Laertes Peña i Sílvia Garcia-Gasulla (100 m.l.), Xavi Martos (100 m.l. i alçada), Facundo Vitola (100 m.l. i 300 m.l.), Adrián Pérez, en javelina; Sara Gregori, Iris Estruch, Merce Vitoria, Maria Fernanda Álvarez i Sara Estevan en els 300 m.l.; Nerea Jover i Joana Aparisi en els 600 m.l.; Olga Moratal (1.000 m.l.), Blanca Esteban (alçada), Paula Sevilla (perxa) i Nerea Valera en pes.