Messadi, Faus i Almenar competiren amb la selecció valenciana en el campionat autonòmic per federacions Sub18

Els tres esportistes del CA Safor Teika van quedar cinquens amb l’equip. La prova es va disputar dissabte passat a Granollers. Xics i xiques quedaren sisens en el Campionat Autonòmic Sub14 (Infantil) per Equips, dissabte a València. El club va organitzar divendres a Gandia l'última jornada escolar del programa ‘Jugant a l'atletisme’ per a categories inferiors.
La selecció valenciana Sub18 a Granollers.

Tres joves del Club d’Atletisme Safor Teika competiren amb la selecció valenciana en el VII Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques Sub18 (Juvenil), que es va disputar dissabte passat a Granollers. Es tracta de Mehdi Messadi, que va ser quart en el 4×400, amb 45.56, Jhoel Faus en els 3.000 m.l. (11é amb 9:08.01), i Andreu Almenar en triple salt, que va ser sisé amb una marca de 13.33. Va ser un campionat mixte, amb xics i xiques, en el qual la selecció valenciana va quedar cinquena. Els guanyadors van ser els atletes de la selecció catalana. Participaren 17 federacions.

D’esquerra a dreta Mehdi Messadi, Jhoel Faus i Joan Almenar.

A més, dissabte es va celebrar a València el Campionat Autonòmic Sub14 (Infantil) per Equips, en el qual tant l’equip masculí com el femení aconseguiren una sisena posició. En xics va guanyar l’equip representant de la Diputació de Castelló, i en xiques el València CA.

D’altra banda, la pista d’atletisme Toni Herreros de Gandia va acollir divendres una jornada escolar organitzada pel club, l’última d’estes característiques en la present temporada, en el marc del programa «Jugant a l’atletisme», per a les categories Sub12 (Aleví), Sub14 (Infantil) i Sub10 (Benjamí). El Safor va ser el que més equips va presentar d’entre tots els clubs i col·legis participants.

Grup aleví del Safor a la jornada escolar de divendres.