Silvia Valero guanya en la seua categoria el XXIX Triatló Nacional Villa de Fuente Álamo

David Ferrairó va quedar segon en el seu grup d'edat. La prova es va disputar dissabte passat a la localitat murciana. Els triatletes del club 'groguet' també van estar en el Triatló del Marítim (València) i els escolars en el de Pilar de la Horadada.
Silvia Valero i David Ferrairó, amb els seus respectius trofeus. A la dreta, el grup desplaçat a Fuente Álamo.

Els trialetes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van estar en diverses competicions, totes elles disputades dissabte passat. Una desena d’esportistes va participar en el XXIX Triatló Nacional Villa de Fuente Álamo, a la Regió de Múrcia. Popularment conegut com el «triatló dels triatletes», per la seua duresa, compta amb un port de muntanya en el segment de ciclisme. Va destacar la victòria en la seua categoria de Silvia Valero (Veteranes 1), qui també va ser sisena en la general femenina, amb un crono de 1:26:13, i el bon resultat de David Ferrairó, que va ser segon en el seu grup d’edat (Veterans 2), amb 1:17:22.

Triatló del Marítim-Santander Series. / Foto dreta: FQRunner.

També van participar Hilde Ascó (01:20:05); Ausiàs Solanes (1:20:05); Francesc Cloquell (1:23:37); Isidro Benavent (1:26:43); Fernando Rocher (1:26:46); Sara Molina (1:32:18); Armand Lascoutounas (1:35:01) i Suni Perales, amb 1:45:58. En categoria elit masculina Jesús Gomar va ser quart amb l’equip de la Universitat d’Alacant, amb un crono de 1:06:15.

Cristina Llinares i Jhoel Faus a Pilar de la Horadada.

D’altra banda, al Triatló del Marítim-Santander Series, a València, van estar en distància esprint individual Miguel Todolí (1:34:17) i Aleix Hernández (1:21:06), mentre que a l’olímpica per parelles van competir David Martínez i José Juan Sanchis (2:42:16).

En Pilar de la Horadada es va celebrar un trofeu escolar dins de la fase autonòmica dels Jocs Esportius per a les categories cadet, infantil, aleví, benjamí i multiesport. A la d’infantils Jhoel Faus va ser sisè i Joan Llinares va quedar en la 27 posició. En cadets Cristina Llinares va acabar en huitena posició.